concluzia zilei

Astazi mi s-a reprosat ca sunt artagoasa:) eu zambesc acum dar inceputul acestei zile a fost unul fulminant ..am avut o discutie cu sefa mea in care m-am aparat

astazi aproape toata ziua m-am gandit: cat este de bine sa ii tii piept unui superior si sa nu accepti sa fi umilit sau micit daca pot spune asa de comportamentul lui..

cei mai multi m-au sfatuit ca nu era momentul si ca era mai bine sa aprob si sa tac..n-am putut face asta din pacate. asta e..asta sunt eu, nu pot sa-mi fac viata mai usoara..

scriind aceste randuri am revelatia ca aceste suparari nu conteaza de fapt in peisajul general al vietii noastre. ca anii vor trece si vor aduce probabil in mod repetitiv tot felul de situatii tensionate, important ramane faptul ca trebuie sa profitam de fiecare clipa a vietii noastre si sa o facem sa fie cat mai semnificativa.

aceasta este de fapt concluzia zilei: nu merita supararile un loc atat de important in viata noastra, inspirati&expirati si zambiti!

Noapte buna!

Va pup,

Anca

Leave a comment