week-end..

este ora 23.00..tocmai am terminat de “cucerit” o budinca superba cu fistic din noua reteta de la doctor oetker..apropo ati vazut-o?

eu am achizitionat-o ieri de la Real si din citirea ingredientelor pare sa fie natural..au mai multe sortimente: de ciocolata belgiana si de vanilie ..o sa le incerc in zilele urmatoare..dar ca idee le recomand cu caldura iar pretul nu este piperat deloc, aprox 1.5 ron..

sunt un pic terminata pentru ca saptamana aceasta a fost una destul de grea siii mai nou sunt fericita si nu glumesc deloc participanta la ore de kangoo jumps..da, vestitele kangoo jumps. dar aceasta este o cu totul si cu totul alta poveste..

lucrez in continuare in domeniul financiar- care ma pasioneaza la maxim desi…si desi, dar nicaieri nu-i perfect..cred..

m-am reapucat sa citesc intens..prin toate mjloacele de transport existente..timpul mort il pot valorifica astfel si ma pot lauda cu ceva progrese pe aceasta zona:)

am o relatie de aproximativ 7 ani…o relatie frumoasa ca ne implineste pe amandoi si care ne ajuta sa ne gasim echilibrul in tot ce ne propunem..dar si aici o sa va mai povestesc

si da..eu sunt Anca…si va astept aici sa ne cunoastem.

Cu drag,

 

 

 

Leave a comment