Momente speciale..

Saluut,

Astazi vreau sa va povestesc despre cel mai romantic moment din ultima perioada…

eu impreuna cu prietenul meu si cu o groaza de oameni stand pe jos in Piata Muzeului din Cluj ascultand si cantand la unison muzica lui Emeric Imre..pentru mine are o semnificatie aparte..in primul an al relatiei noastre am fost la un concert tot al lui Emeric Imre si as putea spune ca pe muzica lui m-am tot indragostit si reindragostit de el…nu sunt o tipa prea romantica, cred ca am mai spus si chiar asa este..insa acel moment ca si cel din aceasta perioada sunt atemporale, doar eu si muzica si el si noi..desi era ora 22.00 si era deja racoare atatia oameni stateau pe jos si cantau.. Momentul a fost cu atat mai special cu cat ne-am nimerit intamplator acolo..parerea mea este ca momentele care sunt speciale si care sunt menite sa ramana in memoria noastra ca speciale se intampla indiferent de voia noastra si indiferent de planurile noastre…

mai jos va impartasesc o frantura din acea minunata seara cand m-am simtit atat de iubita, m-am simtit atat de departe de viata reala plina de chestii atat de reale si de stresante, departe de responsabilitatile din fiecare zi..o zi in care m-am simtit atat de mica si de protejata de irealitate si intrata intr-un spatiu atat de atemporal..cand bratele si zambetul celui de langa mine erau singurele care contau…cand o muzica atat de speciala si de curata a patruns in inimile atator oameni de toate varstele si de toate orginile..

inca de mica..citind Satra de Zaharia Stancu, mi-a ramas intiparit in minte citatul lui..fericirea e ca o pasare ca se aseaza pe urmarul tau ..insa sta atat de putin incat este atat de important ca pretuiesti fiecare clipa pentru ca nu stii cand va zbura..citat care in anumite momente imi revine in minte si zambesc..si incerc sa retin cat mai mult acele momente…

Multumesc ca m-ati citit,

Va pup!

Cu drag,

Anca

 

PS Puteti schimba calitatea video-ului in HD:)

Leave a comment